  • 51. Data: 2016-06-01 12:00:39
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 30.05.2016 o 21:59, re pisze:
    > Bardzo źle, ale ... czy poza przejściem nie jechałeś czasem jak ofiara ?

    Dla wyprzedzających zapewne, dopuszczalna+10 w porywach.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 52. Data: 2016-06-01 18:04:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01.06.2016 o 12:00, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Dla wyprzedzających zapewne, dopuszczalna+10 w porywach.

    Czyli podejrzenia słuszne.
    Więc nie dziw się, że takiego melepetę wyprzedza się gdzie się da.

  • 53. Data: 2016-06-01 18:46:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 01.06.2016 18:04, Cavallino wrote:

    > Czyli podejrzenia słuszne.
    > Więc nie dziw się, że takiego melepetę wyprzedza się gdzie się da.

    I to że przedpisca jeżdzi tylko +10 to usprawiedliwia w jakikolwiek
    sposób wyprzedzanie na przejściach?

    BTW - jest jeszcze jeden typ. Mistrz długiej prostej. Taki to na prostej
    nawet 120 wyciągnie. Ale jako że lubię kręte urokliwe trasy a nie
    autostrady, to zwykle po kilku(nastu) zakrętach go dochodzę. W czym
    problem, ano w tym, że jechałem wcześniej przed nim, ale mistrz prostej
    zwolnienia na zakrętach odrabia w zabudowanym i 70@50 to dla niego
    stanowczo za wolno, więc wyprzedza jadąc te swoje 90 po przejściach,
    skrzyżowaniach czy kurach, jak akurat jakaś wylezie;)

    Shrek

  • 54. Data: 2016-06-01 21:06:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk"

    > Bardzo źle, ale ... czy poza przejściem nie jechałeś czasem jak ofiara ?

    Dla wyprzedzających zapewne, dopuszczalna+10 w porywach.
    ---
    Nie chodzi o to czy +10 tylko czy np czasem nie zostawiałeś dużego odstępu
    do poprzedzającego albo hamowałeś co chwila mimo, że wystarczy zdjąć nogę z
    gazu albo nie umiałeś ze skrzyżowania ruszyć sprawnie...

  • 55. Data: 2016-06-02 00:36:46
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 01.06.2016 o 21:06, re pisze:
    > Nie chodzi o to czy +10 tylko czy np czasem nie zostawiałeś dużego
    > odstępu do poprzedzającego

    Owszem, nikomu nie "siedzę na ogonie".

    > albo hamowałeś co chwila mimo, że wystarczy
    > zdjąć nogę z gazu

    Hamulca nożnego używam jako ostateczność.

    > albo nie umiałeś ze skrzyżowania ruszyć sprawnie...

    Jak ruszam z kimś (w zabudowanym) równolegle, to zwykle mnie dogania,
    jak już mam 60 na liczniku. No chyba, że trafię na kogoś z ciężką nogą i
    mocniejszą jednostką, to odpuszczam. Ale dziś było odwrotnie -
    zostawiłem wszystkich z tyłu.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 56. Data: 2016-06-02 01:04:16
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 01.06.2016 o 18:04, Cavallino pisze:

    > Więc nie dziw się, że takiego melepetę wyprzedza się gdzie się da.

    A jak bym napisał +20?

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 57. Data: 2016-06-02 10:42:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Czyli podejrzenia słuszne.
    > Więc nie dziw się, że takiego melepetę wyprzedza się gdzie się da.

    miałeś mistrzu zapieprzania pokazć filmi jak zasuwasz.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2016-06-02 16:52:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02.06.2016 o 01:04, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > A jak bym napisał +20?

    Niewiele to zmienia, jeśli na kretyńskim ograniczeniu np. do 30 będziesz
    się wlókł 50-tką, niezależnie od okoliczności.

  • 59. Data: 2016-06-03 06:07:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 18:46, Shrek pisze:
    > I to że przedpisca jeżdzi tylko +10 to usprawiedliwia w jakikolwiek
    > sposób wyprzedzanie na przejściach?

    Smutna to prawda: takich debili jest sporo, niestety...
    Właśnie główną przyczyną wypadków są bezmózgi i głupio cwane kutasy.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 60. Data: 2016-06-03 19:00:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk"

    > Nie chodzi o to czy +10 tylko czy np czasem nie zostawiałeś dużego
    > odstępu do poprzedzającego

    Owszem, nikomu nie "siedzę na ogonie". ...
    ---
    Nie chcę abyś się tłumaczył, ale czasami komuś cierpliwość kończy się.