-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Wypadek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9...@g...com>
<5a662a44$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<p45aen$8pk$1@node1.news.atman.pl>
<5a666549$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Tue, 23 Jan 2018 08:52:43 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <5a66e9ce$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.220.155
X-Trace: 1516693966 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 568 83.28.220.155:62854
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3358632164
X-Received-Bytes: 2639
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-23 o 08:28, p...@g...com pisze:
> --Parę ładnych sekund minęło od zmiana pasa do kraksy, widoczność też była
ograniczona, może BMKa grzała 200 i pojawiła się "znikąd".
>
> okolo 4s od zajecia pasa do kolizji, oczywiscie ze mial prawo nie zauwazyc
nadlatujacego BMW ale chwile wczesniej widzimy ze zmienia pas choc spokojnie mogla
zostac na prawym, jest roznica predkosci, sytuacja pod kontrola, TIR spokojnie wlacza
kierunek, pas rozbiegowy dlugi a mimo to zjezdza na lewy
>
>
> I ciekawa opinia z YT
>
> Licząc po współrzędnych geograficznych, które znajdują się na filmie, oraz
wykorzystując czas z filmu można bardzo precyzyjnie wyznaczyć prędkość pojazdu autora
filmu - od chwili rozpoczęcia manewru wyprzedzania (0:26) do momentu w którym całe
BMW pojawia się na ekranie (0:32) kamera przebyła 170 metrów. Dzieląc przez czas 6
sekund, otrzymujemy 28,333 m/s, czyli 102 km/h. I z taką prędkością filmujący zabiera
się za wyprzedzanie na autostradzie... Wygląda to nawet tak, jakby manewr
wyprzedzania został wykonany bez patrzenia w lusterka. Nie twierdzę, że jest to wina
osoby nagrywającej całe zajście, jednak można mniemać, że została do tego przyłożona
ręka.
>
>
>
Czyli że zakładając że wyprzedzające auto jechało z maksymalną
prędkością dozwoloną na autostradzie różnica prędkości wynosiła aż 38
km/godz.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.18 08:59 Shrek
- 23.01.18 09:01 p...@g...com
- 23.01.18 09:07 spider
- 23.01.18 09:16 p...@g...com
- 23.01.18 10:08 Bolko
- 23.01.18 10:31 p...@g...com
- 23.01.18 10:32 Poldek
- 23.01.18 10:35 Poldek
- 23.01.18 10:37 Poldek
- 23.01.18 10:47 p...@g...com
- 23.01.18 10:48 p...@g...com
- 23.01.18 11:21 T.
- 23.01.18 11:38 p...@g...com
- 23.01.18 11:42 r...@k...pl
- 23.01.18 11:47 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=