-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypadek
Date: Mon, 20 Jun 2016 10:57:56 +0200
Message-ID: <u...@4...com>
References: <575da8f9$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <njkcs9$hou$1@dont-email.me>
<njkf7j$ir8$1@node1.news.atman.pl>
<575dc5ef$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<njki2v$bb$1@node2.news.atman.pl>
<575dddf2$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
<njkmpc$r4t$1@node1.news.atman.pl>
<57642f05$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<nk1sh8$2dq$1@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com>
<nk8913$78c$1@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 160619-1, 2016-06-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 38
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-214.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1466413223 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12544 5.172.247.214:20722
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584214
[ ukryj nagłówki ]Mon, 20 Jun 2016 10:20:32 +0200, w <nk8913$78c$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):
> W dniu 2016-06-19 o 00:10, r...@k...pl pisze:
> > Sat, 18 Jun 2016 00:10:32 +0200, w <nk1sh8$2dq$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
> > <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):
> >
> >>> A co to ma wspólnego z moją wypowiedzią?
> >>> Czyżbym gdzieś/kiedyś stwierdził, że tarcie zależy od powierzchni styku?
> >>> Nie przypominam sobie.
> >>
> >> "szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku z
> >> podłożem"
> >
> > I ma rację.
> >
> > W sieci można sobie poszukać nawet testów ADAC-a.
>
> I wynika to z teoretycznych praw fizyki, o których uczą w szkole, którą
> Akarm ukończył, a każdy kto się z nim nie zgadza, kupił świadectwo?
>
> Przecież flejm nie powstał od tego, że Akarm czegoś nie wiedział, tylko
> że nie wiedząc, zarzucał gburowato innym zakup świadectw, jak jakiś prostak.
A to nie wiem, ten flejm mnie ominął :)
Faktem jest tylko, że szersze kapcie skracają hamowanie (na suchym i mokrym, bo
na śniegu to już różnie).
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.16 01:04 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=