  • Data: 2016-01-21 17:44:01
    Temat: Re: Wyniki kontroli dystrybutorów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n7qqgh$jtd$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-01-21 o 14:22, Czesław Wiśniak pisze:
> [...]
    acje-benzynowe-nas-oszukuja-Inspekcja-Handlowa-juz-t
    o-sprawdzila
    >Tak żem czuł:
    >Auto ma 50 litrów pojemność baku według książki, a wlewam 55 mimo, że
    >jeszcze coś tam na dnie zostało płynnego oprócz oparów.

    Ale nie przeczytales - zaledwie 16% dystrybutorow zawyza, i to miedzy
    0.14 a 7.2%.
    Podejrzewam, ze sporo zawyza gdzies do 2% - czyli niezauwazalnie malo
    dla klienta.

    Czyli - trafienie na taki co zawyza 10% czy nawet wiecej - jest malo
    prawdopodobne.

    >Do kanistra 10 litrów wlewam 11. Nie mam odpowiednio dokładnego
    >naczynia miarowego, żeby to sprawdzić samodzielnie,

    Jakas kuchenna litrowa miarke, czy wrecz porzadna menzurke/cylinder
    pomiarowa - i przemierz sobie ten kanister.
    Podejrzewam, ze naprawde sie tam 11 litrow zmiesci, a do twojego baku
    ponad 50 ...

    J.