-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wynik eksperymentu cz. II [było: Re: jak oni to robią ?]
Date: Thu, 30 Jun 2011 23:04:04 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 11
Message-ID: <iuioc2$geu$1@news.onet.pl>
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
<itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
<4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
<itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<4dfc791b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<itmt95$711$1@inews.gazeta.pl>
<4e02761e$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
<1ngdx0ha5vij3.aiuvsnayihkb$.dlg@40tude.net>
<iu98p6$qbc$2@inews.gazeta.pl>
<1bvpxspnmcsan$.2q9bffemqe63.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<a71ah8xarn77$.1oudr21o5h6v5$.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<iueapm$cr6$1@news.onet.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<4...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<1...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<iugjk8$hca$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acha82.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1309467843 16862 83.9.254.82 (30 Jun 2011 21:04:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 21:04:03 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <iugjk8$hca$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110630-0, 2011-06-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380630
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
>>Ale nie mają też racji osoby twierdzące, że droga ta nie jest zależna od
>>ciśnienia w oponie, bo nawet dla stosunkowo niedużych spadków ciśnienia
>>rzędu 0.5 bara różnice spowodowane "uślizgiem" opony są wyraźnie
>>zauważalne :)
>
> Zauwazalne ? 0.36% ?
25 cm na 10 metrach to jest 2,5 % a nie 0,36 %.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.11 00:04 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:06 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:15 Cavallino
- 01.07.11 00:18 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:09 Cavallino
- 01.07.11 00:23 Cavallino
- 01.07.11 00:44 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 08:08 Cavallino
- 01.07.11 20:01 marek
- 02.07.11 22:24 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=