-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-fo
r-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wynik eksperymentu cz. II [było: Re: jak oni to robią ?]
Date: Thu, 30 Jun 2011 03:30:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <iugjk8$hca$1@news.onet.pl>
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
<itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
<4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
<itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<4dfc791b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<itmt95$711$1@inews.gazeta.pl>
<4e02761e$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
<1ngdx0ha5vij3.aiuvsnayihkb$.dlg@40tude.net>
<iu98p6$qbc$2@inews.gazeta.pl>
<1bvpxspnmcsan$.2q9bffemqe63.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<a71ah8xarn77$.1oudr21o5h6v5$.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<iueapm$cr6$1@news.onet.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<4...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<1...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: aazt224.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1309397448 17802 83.6.157.224 (30 Jun 2011 01:30:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 01:30:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380443
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Wojtek Borczyk" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:alpine.BSF.2.00.1106291831500.94075@moo
n.astro.amu.edu.pl...
>Wszystko wskazuje na to, że droga przebywana przez koło podczas
>jednego obrotu bynajmniej nie jest równa (jak to było do
>przewidzenia) 2*pi*R, gdzie R jest odległością od osi obrotu do
>podłoża :)
>Ale nie mają też racji osoby twierdzące, że droga ta nie jest zależna
>od ciśnienia w oponie, bo nawet dla stosunkowo niedużych spadków
>ciśnienia rzędu 0.5 bara różnice spowodowane "uślizgiem" opony są
>wyraźnie zauważalne :)
Zauwazalne ? 0.36% ?
Panie, jak jade rowno 90 na liczniku a gps mi pokazuje 85, to mam
dobre cisnienie, a ja pokazuje 84.7, to jade dopompowac :-)
Czy: jak jade 200km do tesciowej, i wyzeruje u siebie na podworku,
to u niej mam 200.1 na nabtych oponach, albo 200.7 na spuszczonych :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.11 07:44 Mirek Ptak
- 30.06.11 09:40 Michal Jankowski
- 30.06.11 23:10 Cavallino
- 30.06.11 23:04 Cavallino
- 01.07.11 00:04 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:06 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:15 Cavallino
- 01.07.11 00:18 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:09 Cavallino
- 01.07.11 00:23 Cavallino
- 01.07.11 00:44 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 08:08 Cavallino
- 01.07.11 20:01 marek
- 02.07.11 22:24 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo