-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-fo
r-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wynik eksperymentu cz. II [było: Re: jak oni to robią ?]
Date: Thu, 30 Jun 2011 03:30:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <iugjk8$hca$1@news.onet.pl>
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
<itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
<4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
<itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<4dfc791b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<itmt95$711$1@inews.gazeta.pl>
<4e02761e$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
<1ngdx0ha5vij3.aiuvsnayihkb$.dlg@40tude.net>
<iu98p6$qbc$2@inews.gazeta.pl>
<1bvpxspnmcsan$.2q9bffemqe63.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<a71ah8xarn77$.1oudr21o5h6v5$.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<iueapm$cr6$1@news.onet.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<4...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<1...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: aazt224.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1309397448 17802 83.6.157.224 (30 Jun 2011 01:30:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 01:30:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380443
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Wojtek Borczyk" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:alpine.BSF.2.00.1106291831500.94075@moo
n.astro.amu.edu.pl...
>Wszystko wskazuje na to, że droga przebywana przez koło podczas
>jednego obrotu bynajmniej nie jest równa (jak to było do
>przewidzenia) 2*pi*R, gdzie R jest odległością od osi obrotu do
>podłoża :)
>Ale nie mają też racji osoby twierdzące, że droga ta nie jest zależna
>od ciśnienia w oponie, bo nawet dla stosunkowo niedużych spadków
>ciśnienia rzędu 0.5 bara różnice spowodowane "uślizgiem" opony są
>wyraźnie zauważalne :)
Zauwazalne ? 0.36% ?
Panie, jak jade rowno 90 na liczniku a gps mi pokazuje 85, to mam
dobre cisnienie, a ja pokazuje 84.7, to jade dopompowac :-)
Czy: jak jade 200km do tesciowej, i wyzeruje u siebie na podworku,
to u niej mam 200.1 na nabtych oponach, albo 200.7 na spuszczonych :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.11 07:44 Mirek Ptak
- 30.06.11 09:40 Michal Jankowski
- 30.06.11 23:10 Cavallino
- 30.06.11 23:04 Cavallino
- 01.07.11 00:04 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:06 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:15 Cavallino
- 01.07.11 00:18 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:09 Cavallino
- 01.07.11 00:23 Cavallino
- 01.07.11 00:44 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 08:08 Cavallino
- 01.07.11 20:01 marek
- 02.07.11 22:24 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=