  • Data: 2010-07-06 19:02:52
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wto, 06 lip 2010 o 18:55 GMT, Artur Maśląg napisał(a):

    > (...)
    >
    > No cóż - wskaż te miejsca.

    http://www.jeffs.pl/strona.php?podstr=artykul&co=27&
    lang=pl

    Tam jestnapisane ze "wyłącznie kartami kredytowymi", ale jak dasz debetowa
    wypukla to nie zauwaza roznicy..., ale plaskiej kredytowej tez nie przyjma,
    bo dla kelnera to nie jest kredytowa...

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Złotą jak najbardziej - platinum sam sobie poszukaj.

    nie znajde, bo nie ma takich

    > Wskaż mi te miejsca.

    jedno podalem, pewnie jeszcze kampania piwna na podwalu, u szwejka,
    chlopskie jadlo, fakt ze to ten sam wlasciciel, ale sporo lokali, w tych
    szczegolnie na to zwrocilem uwage i podalem je bo w nich jestem pewny, w
    innych tez widzialem takie praktyki ale nie przytocze taraz nazw

    > Wypukłość (embosowanie) to pozostałość ze starych
    > czasów.

    a co ja wyzej napisalem?
    Jednak kelnerzy na podstawie wypuklosci definiuja czy karta jest kredytowa
    czy nie...

    Pozdrawiam
    Brzezi