  • Data: 2010-07-06 19:17:51
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-06 19:02, Brzezi pisze:

    > http://www.jeffs.pl/strona.php?podstr=artykul&co=27&
    lang=pl

    Aha - to jest ta restauracja:
    <cite>
    W tych restauracjach bardziej ekskluzywnych(czy dla ludzi ktorzy maja
    </cite>

    Ekskluzywna :) Rozbawiłeś mnie serdecznie :)

    > Tam jestnapisane ze "wyłącznie kartami kredytowymi", ale jak dasz debetowa
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > wypukla to nie zauwaza roznicy..., ale plaskiej kredytowej tez nie przyjma,
    > bo dla kelnera to nie jest kredytowa...

    Normalnie straszne - w jakieś knajpie napisali co podkreślone i to ma
    być jakaś reguła? No jasne - za sałatkę Coleslaw tylko kredytówką
    i do tego embosowaną :)

    > nie znajde, bo nie ma takich

    Przed chwilą jeszcze pisałeś, że nie ma złotych - już się wycofujesz?
    Poszukaj tych platinium - też są.

    > jedno podalem, pewnie jeszcze kampania piwna na podwalu, u szwejka,
    > chlopskie jadlo, fakt ze to ten sam wlasciciel, ale sporo lokali, w tych
    > szczegolnie na to zwrocilem uwage i podalem je bo w nich jestem pewny, w
    > innych tez widzialem takie praktyki ale nie przytocze taraz nazw

    Znaczy się podobnie jak z twierdzeniem, że nie ma złotych debetówek.

    > a co ja wyzej napisalem?

    Bajki z mchu i paproci.

    > Jednak kelnerzy na podstawie wypuklosci definiuja czy karta jest kredytowa
    > czy nie...

    Tak, tak - widziałeś też smoka?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.