  • 1. Data: 2013-03-11 23:46:23
    Temat: Wymiana wkładu lusterka - Szczecin.
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Witam,
    Znacie jakiś warsztat, szybiarza lub szklarza w Szczecinie, gdzie można
    wymienić wkład lusterka?

    P.

  • 2. Data: 2013-03-12 11:47:55
    Temat: Re: Wymiana wkładu lusterka - Szczecin.
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2013-03-11 23:46, max441 pisze:
    > Witam,
    > Znacie jakiś warsztat, szybiarza lub szklarza w Szczecinie, gdzie można
    > wymienić wkład lusterka?
    >
    > P.

    A w czym konkretnie problem? Chcesz wymienić wkład i nie wiesz jak, czy
    chcesz dorobić wkład?

  • 3. Data: 2013-03-12 20:13:16
    Od: max441 <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-12 11:47, Nex@pl pisze:

    > A w czym konkretnie problem? Chcesz wymienić wkład i nie wiesz jak, czy
    > chcesz dorobić wkład?

    Jak wymienić to mniej więcej wiem. Początkowo chciałem kupić samo szkło,
    ale jakoś straciłem ochotę na bawienie się w wyciąganie starego szkła i
    wklejanie nowego do ramki. Do tego jeden mechanik powiedział mi, że on
    się w to nie bawi, bo przy wciskaniu wkładu do lusterka szkło może
    pęknąć. Dlatego postanowiłem poszukać kogoś kto to zrobi.
    Jednak zamówiłem szkło razem z ramką i sam spróbuję wymienić. Mam tylko
    nadzieję, że ten wkład będzie pasował.