eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWymiana tylnej uchylnej szyby w Lagunie 2 - okolice Katowic.Re: Wymiana tylnej uchylnej szyby w Lagunie 2 - okolice Katowic.
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana tylnej uchylnej szyby w Lagunie 2 - okolice Katowic.
    Date: Fri, 15 Jan 2010 22:49:49 +0100

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Nie wiem jak do L2, ale do L1 trzeba szukać używki. A to dlatego, że
    > zamienników nie ma, a nowa potrafi kosztować w okolicach 1200zł.

    Hmmm.

    http://www.euroglas.com.pl/68/Auto-Szyby-do-RENAULT-
    LAGUNA/RENAULT/LAGUNA/AutoSzyby.aspx

    Nie wiem jak ceny, i nie moja okolica, ale wyglada na to że nie jest aż
    tak źle.

    Dalej jednak jestem zainteresowany okolicami katowic, na razie umówiłem
    sie do JAANa ale nie wiem czy akurat ta szybe mają (ma ktoś do mnie
    dzwonić, co zapewne zrobi dopiero w poniedziałek :/ ).