-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Zgr <z...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymiana tarcz i odpowietrzanie
Date: Tue, 15 Nov 2016 09:53:06 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 42
Message-ID: <o0eidj$5sp$1@usenet.news.interia.pl>
References: <5829b986$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<o0ceqb$b4m$1@node2.news.atman.pl> <o0d778$dn4$1@usenet.news.interia.pl>
<o0eeju$89s$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-46-169-2-150.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1479199987 6041 46.169.2.150 (15 Nov 2016 08:53:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2016 08:53:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
In-Reply-To: <o0eeju$89s$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592635
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-15 08:47, miumiu pisze:
> Użytkownik "Zgr" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> news:o0d778$dn4$1@usenet.news.interia.pl...
>> W dniu 2016-11-14 14:39, miumiu pisze:
>>> Użytkownik "maly" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>>> news:5829b986$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> witam
>>>> czy trzeba po wymienia tarcz odpowietrzac hamulce ?
>>>
>>> Jak nic nadzwyczajnego nie wyskoczy to nie, ale czasem uzupelnia sie plyn
>>> hamulcowy w zbiorniczku, bo moze sie troche wylac z samego zbiorniczka
>>>
>>
>> Możesz jeszcze raz napisać, o co Ci chodzi?
>>
>> Nowe tarcze -> grubsze.
>> Grubsze -> tłoczki cofnięte.
>> Tłoczki cofnięte -> płyn wraca do zbiorniczka.
>> Wraca -> może się przelać (mało możliwe).
>>
>> Więc co i gdzie uzupełniać?
>>
>
> W czasie sciagania tarcz rozchyla sie i odchyla/demontuje klocki, w zwiazku
> z czym tloczki sie cofaja na maksa i w tym momencie podwyzsza sie poziom w
> zbiorniczku plynu, czasem tak ze az sie troche wyleje. Pozniej jak wszystko
> juz pozakladane tloczki wracaja do polozenia roboczego, poziom plynu w
> zbiorniczku opada i moze okazac sie ze jest troche za malo.
>
Ok, teraz jasne.
Nigdy nie cofałem tłoczków do samego końca. A nawet jakby, to we
wszystkich chyba samochodach, które robiłem (a było tego trochę)
zbiorniczek miał na tyle zapasu, że nic się nie przelewało ani nie
brakowało.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.16 21:17 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=