  • 21. Data: 2012-12-18 15:55:13
    Temat: Re: Wymiana sprzętu
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "WiesłaW" napisał:

    > W czasach gdzie pamięci typu noname ...
    ^^^^^
    Tam, gdzie chodzi wicher spać ....

    A w czasach jest kiedy.

    Pzdr

  • 22. Data: 2012-12-18 16:22:39
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-18, o godz. 14:28:03
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Niefart, ogólnie bardzo mało awaryjne :)

    No ale zdarza się najlepszym. ;-) Swoja droga bywa u mnie ciekawie. Np.
    miałem swego czasu w wielu komputerach dyski IBM z padającej serii
    DTLA - sławetny "click of death". Innym padały jak muchy a u mnie na
    ~70-80 sztuk zdarzyła się jedna awaria w okresie gwarancyjnym. A
    gwarancje dawali OIDP na 3 albo na 5 lat.

    Zdrówko

  • 23. Data: 2012-12-18 20:23:47
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-12-2012 o 15:55 Kamil napisał na pl.comp.pecet:

    > ^^^^^
    > Tam, gdzie chodzi wicher spać ....
    >
    > A w czasach jest kiedy.

    To są czasy kiedy kupowało się pamięci "noname", a teraz są
    takie czasy, kiedy się takowych pamięci nie opłaca kupować (o ile
    w ogóle jeszcze ktoś takowe produkuje). To - zdaje się - było przy
    końcu produkcji DDR.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 24. Data: 2012-12-18 20:36:58
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20121218162239.012a5187@babcia-workstation...

    Mi nie zdążyły, no i jeszcze 2 sztuki w jednej maszynie na raz, z tym że
    rozsypało RAID1 na 2 dyski osobno a ten co jeszcze był w stanie pracować
    dostał jakiś wewnętrzny limit transferu na max jakieś 2MB/s.

> [...]
    > ~70-80 sztuk zdarzyła się jedna awaria w okresie gwarancyjnym. A
    > gwarancje dawali OIDP na 3 albo na 5 lat.

    Mi padły na gwarancji w bardzo krótkim czasie, Było RAID0 więc poszedł
    system na drzewo. Stawianie serwera SUN z Solarisem to było wtedy dla mnie
    nie lada wyzwaniem :)

    --
    Irokez