  • 11. Data: 2017-04-09 11:32:17
    Temat: Re: Wymiana sondy lambda
    Od: "nom" <n...@g...com>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup

    >Ze zgłaszanego błędu
    >Jak go podłączę nie mając dostępu ?
    >Francuski

    Trzeba poszukać kostki ze złączem sondy lambda i można się wpiąć.
    U mnie pokazuje czasami błąd, ale wynika on, że sonda jest już stara i
    odpowiedź jest za wolna, ale sama sonda podaje sygnał w zakresie 0-1V, czyli
    prawidłowo, po wykasowaniu błędu jakiś czas jest dobrze. Nie znam się na
    francuskich, ale w VAG jest możliwość adaptacji przez ODB2 sondy lambda.
    Szukaj na forach francuskich swojego auta.

  • 12. Data: 2017-05-12 03:47:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nom"

> [...]

    francuskich, ale w VAG jest możliwość adaptacji przez ODB2 sondy lambda.
    Szukaj na forach francuskich swojego auta.
    ---
    Ech, piszę Ci, że nie mam dostępu, że najlepiej byłoby wymontować silnik :-)
    Sprawdzanie raczej nic nie wniesie. Sonda ma uszkodzoną grzałkę i wymaga
    wymiany.