-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Grzegorz <b...@b...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymiana parownika na "wiekszy"
Date: Fri, 14 Jan 2011 07:41:45 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <igor77$bfq$1@news.onet.pl>
References: <ignamq$5kl$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-185-8.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1294987303 11770 77.254.185.8 (14 Jan 2011 06:41:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jan 2011 06:41:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101123
SeaMonkey/2.0.11
In-Reply-To: <ignamq$5kl$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342419
[ ukryj nagłówki ]Hello Hants !:
> No coz, po jakichs 250 tys moj poczciwy BRC Genius 1200 zaczal okresowo
> odmawiac posluszenstwa. Zakupilem wiec nowy parownik, BRC Genius 1500
> mbar. Identyczna obudowa zewnetrzna, podlaczenia i sposob mocowania. Czy
> moge sie spodziewac jakichkolwiek negatywnych efektów?
Przy dobrym podłączeniu i regulacji - racze nie.
>
> Odnosnie samego montazu, zauwazylem, ze zlaczka podcisnienia i wyjscie
> fazy lotnej jest przysloniete plastikowymi zaslepkami (tak tak - zdejme
> przed montazem) wejscie gazu w formie plynnej - nie. Czy cos tam trzeba
> wydlubac przed samym podlaczeniem, czy tez jest to na tyle zmyslne
> urzadzenie, ze wejscie jest zablokowane, o ile nie jest podlaczone do
> podcisnienia?
Jak nie wiesz, to raczej nie zabieraj się za wymianę .....
> PS. Tak w kwestii formalnej - 1200 mbar, a 1500 mbar - to: "parownik o
> wiekszym przeplywie", "mocy" czy jeszcze inaczej?
Oj lepiej trzymaj łapy z daleka od instalki ... te mbary - to CIŚNIENIE
!!!!!! Oczywiście da się je doregulować w pewnych granicach. Sam lepiej
nie kombinuj !!!
pzdrw.
--
Grzegorz
maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.11 08:49 kan
- 14.01.11 11:58 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=