-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Grzegorz <b...@b...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymiana parownika na "wiekszy"
Date: Fri, 14 Jan 2011 07:41:45 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <igor77$bfq$1@news.onet.pl>
References: <ignamq$5kl$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-185-8.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1294987303 11770 77.254.185.8 (14 Jan 2011 06:41:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jan 2011 06:41:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101123
SeaMonkey/2.0.11
In-Reply-To: <ignamq$5kl$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2342419
[ ukryj nagłówki ]Hello Hants !:
> No coz, po jakichs 250 tys moj poczciwy BRC Genius 1200 zaczal okresowo
> odmawiac posluszenstwa. Zakupilem wiec nowy parownik, BRC Genius 1500
> mbar. Identyczna obudowa zewnetrzna, podlaczenia i sposob mocowania. Czy
> moge sie spodziewac jakichkolwiek negatywnych efektów?
Przy dobrym podłączeniu i regulacji - racze nie.
>
> Odnosnie samego montazu, zauwazylem, ze zlaczka podcisnienia i wyjscie
> fazy lotnej jest przysloniete plastikowymi zaslepkami (tak tak - zdejme
> przed montazem) wejscie gazu w formie plynnej - nie. Czy cos tam trzeba
> wydlubac przed samym podlaczeniem, czy tez jest to na tyle zmyslne
> urzadzenie, ze wejscie jest zablokowane, o ile nie jest podlaczone do
> podcisnienia?
Jak nie wiesz, to raczej nie zabieraj się za wymianę .....
> PS. Tak w kwestii formalnej - 1200 mbar, a 1500 mbar - to: "parownik o
> wiekszym przeplywie", "mocy" czy jeszcze inaczej?
Oj lepiej trzymaj łapy z daleka od instalki ... te mbary - to CIŚNIENIE
!!!!!! Oczywiście da się je doregulować w pewnych granicach. Sam lepiej
nie kombinuj !!!
pzdrw.
--
Grzegorz
maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.11 08:49 kan
- 14.01.11 11:58 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe