  • Data: 2014-03-31 11:43:09
    Temat: Re: Wymiana opon - kilka pytań
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sawesk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Za oknem + 18 stopni C.

    Zależy za czyim.

    > Czy wymieniliście już opony na letnie?

    Niektórzy tak, niektórzy nie.

    > Kiedy zakładacie zimówki a kiedy letnie?

    Wtedy kiedy wydaje nam się, że ma to sens. Tej zimy jak się okazało w
    niektórych regionach kraju nie miało to w ogóle sensu.

    > Ile mniej więcej kosztuje w Wawie wymiana opon z wyważaniem? Ja znam cenę
    > 80 pln za kpl.

    Mniej więcej znasz dobrą cenę :-)

    > Czy ktoś kombinował z kupnem felg stalowych (Ford Focus) tak aby jeździć
    > tylko na wymianę kół a nie opon + wyważanie?

    Nie, jesteś pierwszy :-)

    A na poważnie wiele osób od lat tak robi. Ekonomicznie oszczędność jest
    niewielka (albo żadna) bo i tak co jakiś czas trzeba te koła wyważyć, a u
    nas wymiana kół + wyważenie 50zł, a wymiana opon + wyważenie 60zł.

    Ale ja np. i tak dokupiłem drugi komplet felg, bo posiadanie dwóch kompletów
    felg jest po prostu o niebo wygodniejsze bo nie trzeba stać w kolejkach
    tylko można sobie spokojnie zmienić koła w ciągu godziny wtedy gdy się ma
    ochotę, a na wyważenie pojechać kiedykolwiek gdy nie będzie kolejek.

    Pozdrawiam
    Ergie