  • Data: 2011-03-12 14:03:27
    Temat: Re: Wymiana oleju w nowym silniku - czy to ma sens?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szufla <p...@p...pr> napisał(a):

    > Nie wiem jak cie traktowac, jak gnoja czy jak glupka ?:
    >
    > sz.

    Ponieważ wcześniej wykazalem ze zwyczajnie głupi jesteś i wiesz tyle co mozna
    wyczytać z gowna rozgarnianego patykiem to pozostaje dla mnie zaszczytna
    fnkcja gnoja. Czyli w tym przypadku kogoś kto ośmiesza głupka jakim wcześniej
    zostaleś. Nie musisz się już produkować. Nikt na ciebie uwagi nie zwraca. Kto
    by tam zwracał uwagę na głupka.