  • 41. Data: 2012-06-15 09:56:36
    Temat: Re: Wymiana oleju przy niewielkim przebiegu - jak często.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-14 20:33, anacron pisze:

    > Nie link, bo kiedy reklamy pierwszych syntetyków wchodziły do telewizji
    > to ja internetu nie miałem, ale pamiętam, że wtedy właśnie reklamowali
    > je, że wymiana nawet co 100 000 km.

    Jak wchodziły reklamy pierwszych syntetyków to podejrzewam, że Ciebie
    na świecie nie było. To, że nie było wtedy internetu też nie jest
    żadnym wytłumaczeniem, ponieważ materiały nie tylko w sieci istnieją,
    a już szczególnie wtedy, kiedy jej nie było. Poszukaj, zrób zdjęcie,
    daj link - zobaczymy ile prawdy w Twoich opowieściach.

    > Wyjaśnij mi, jakim cudem kilka moich aut które miały zmieniany olej
    > według testera dożyło spokojnie bez usterki silnika przebiegów ponad 400
    > tys. km.

    A co ja mam wyjaśniać w zakresie Twoich opowieści z mchu i paproci?
    Znam takie, co w zasadzie nie pamiętały w ogóle wymian, a do takich
    przebiegów dożyły. Bez testerów :) Nawet MB się ostatnio chwalił
    190, która przejeździła 25 lat bez wymian oleju :)

    > Ja wiem, urodziłem się w kapeluszu, sprzedają mi inne auta i
    > inne oleje. To brzmi jak teoria spiskowa.

    Nie, nie - to fragment bajkowych opowieści.

    > ps. jedno z tych aut widuje nadal, bo sprzedałem w rodzinie, dziś ma
    > ponad 550 tys. km i nadal nic mu nie dolega.

    Dzwoń do dealera - może zrobią darmowy remont :)

  • 42. Data: 2012-06-15 19:28:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > Użytkownik "BartekK"

    > Woda pływa "na powierzchni" oleju? Ciekawe, ciekawe.
    Tak, wiem że olej pływa po wodzie. ale jak masz zimny olej silnikowy
    stojący w misce, i parę kropel wilgoci na niego spadnie/ścieknie - to
    nie idą na dno, jednak zostają na powierzchni. Tak samo jak na
    zatłuszczonej kostce brukowej stoją 'oka' z wody...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 43. Data: 2012-06-17 21:26:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 09:34:02 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Pokaż ten tester i opowiedz co on tam tak testuje w oleju.

    Proszę Cię, przestań. Motyliński ma nową zabawkę, daj mu się nacieszyć
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280