  • 11. Data: 2009-02-01 15:14:23
    Temat: Re: Wymiana oleju
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-01 13:26:50 +0100, "marcinu" <z...@o...pl> said:

    > Bardziej mnie zastanawia co zrobić z olejem po wymianie.

    Oddać. to surowiec wtórny. AFAIK normalnie nawet płacą za zużyty olej,
    ale to raczej nie przy ilościach pokroju 3 litrów. Idź do pobliskiego
    serwisu samochodowego i pogadaj, powinni przyjąć bez najmniejszego
    problemu.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-02-01 22:29:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > Temperaturach w czyim garażu? ;-)

    W wiekszosci. Malo kto ma ogrzewany garaz, jesli w ogole go ma :)

    > Ale masz rację, jeśli to możliwe, to lepiej tak właśnie zrobić.

    Dzisiaj spuszczalem olej ze swojego. Na zewnatrz ok 0 st.C. Wewnatrz
    garazu moze z 5. Olej ciekl jak smary z nosa :) Gdyby byla mozliwosc to
    bym jednak rozgrzal silnik przed wymiana.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-02-02 15:10:34
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > pewnie ze nie jest ale to dziadowanie.
    > Jest duza szansa post w tym temacie bedzie: cieknie mi olej z korka
    > spustowego, co mam robic?
    > I beda takie rady: poczekaj do nastepnej zmiany oleju, spusc olej i wymien
    > podkladke albo dociagnij mocnej. Oczywiscie to sie może udac ale jest
    > takze szansa ze kolejny post w tej sprawie bedzie: ukreciłem gwint na
    > korku oleju, co mam zrobic ?
    > A wszystko przez podkladke wartą kilkadziesiąc groszy.

    Wyemienaiłem oleje, płyny hamulcowe, naprawy hamulców (kilknascie razy
    odkrecany i zakrecany przewód), uzywane były podkładki miedziane, nigdy nie
    kupowałem nowych i nogdy nic nie ciekło. Ale jesli to nie problem (sklep w
    pobliżu) to polecam kupić nową.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 14. Data: 2009-02-02 16:05:08
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 2 Lut, 16:10, "Tomek W" <w...@w...pl> wrote:
    > Wyemienaiłem oleje, płyny hamulcowe, naprawy hamulców (kilknascie razy
    > odkrecany i zakrecany przewód), uzywane były podkładki miedziane, nigdy nie
    > kupowałem nowych i nigdy nic nie ciekło.

    No - i to jest ta rodzima kultura techniczna, przez którą bezpieczniej
    kupować pojazdy za zachodnią granicą.

    --
    Nikanor
    DL650

  • 15. Data: 2009-02-03 08:36:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Nikanor napisał(a):
    > No - i to jest ta rodzima kultura techniczna, przez którą bezpieczniej
    > kupować pojazdy za zachodnią granicą.

    Bo? Co Ci sie nie podoba w takim postepowaniu? Co kolega takiego zlego
    robi w trakcie serwisowania?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-02-03 08:38:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

    > Bo? Co Ci sie nie podoba w takim postepowaniu? Co kolega takiego zlego
    > robi w trakcie serwisowania?

    Nie pochyla sie wystarczajaco?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef