  • Data: 2012-02-11 22:37:01
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-11 18:07:24 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > Nie wazne

    Nieważne.

    > , wez wyjmij go do ladowania (na mrozie), albo w razie wypadku odlacz
    > od instalacji :)

    Popatrzyłem na zdjęcia - na mrozie podejmuję się dzielnie wzywać assistance.
    Ale bez morozu - dlaczego nie? W końcu jest dokładna instrukcja -
    drukujesz, nalepiasz na szybę i sru!
    :-)))

    > Przeciez na takie cos to noz w kieszeni sie otwiera.

    Ale tu mamy problem - mieszamy nasze podejście do samochodów i
    mechaniki (Co? JA, POLAK się nie znam i nie dam rady? JA?!) z
    wizją konstruktorów - konstruktorzy uważają, że tym winien zająć się
    warsztat, nie kierowca.
    Silna specjalizacja. :)

    > Od teraz jednym z kryteriow kupna auta bedzie u mnie latwosc wyjecia
    > aku i wymiany zarowek ;)

    Oj, z żarówkami trafiłeś - wymiana nocą na poboczu czasem potrafi być
    wyzwaniem...

    --
    Bydlę