  • Data: 2011-03-09 21:02:02
    Temat: Re: Wymiana aku do laptopa
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Radosław Sokół" <R...@p...pl> wrote in message
    news:il5ihk$kp5$1@polsl.pl...

    > Z moich doświadczeń (jeden F-S Amilo, jeden Lenovo ThinkPad)
    > wynika, że oryginalna bateria producenta działa poprawnie od
    > dwóch do czterech lat, a zamiennik innej firmy - od roku do
    > dwóch.

    Wykluczasz związek z samą nowością laptopa i "oszczedzaniem"
    nowego i "nieoszczędzaniem" go jak się już zestarzeje? :-)
    Albo z faktem że w miarę starzenia się laptop może brać ciut
    więcej prądu? Albo jeszcze czymś innym, inną niewiadomą?

    > Biorąc pod uwagę, że komfort pracy, choć niemierzalny finan-
    > sowo, ma też swoją cenę, przy cenie rzędu 50% oryginalnej
    > baterii nie bawiłbym się już w zamienniki. Ewentualnie można
    > ryzykować przy cenie rzędu 30%.
    >
    > Oczywiście, nikt niestety nie zagwarantuje, że sprzedawane
    > przez producenta komputera baterie do starego modelu nie bę-
    > dą też marnymi zamiennikami z inną nalepką. Dłuższej gwaran-
    > cji na baterie niestety nikt nie daje :/

    No właśnie odwiedziłem witrynę Toshiby i w komentarzach
    do baterii dla mojego lapka wyczytałem same niepochlebne
    opinie... Jakkolwiek byłbym w stanie zapłacić te $120-130 gdybym
    wiedział że na 100% w środku są inne, lepsze ogniwa niż w noname
    to jednak nie mam tej pewności i się wacham.