    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wymiana P4 na P4 z HT. Czy konieczna reinstalacja XP ?
    Date: Thu, 31 May 2012 14:17:47 +0200

    On 2012-05-31 10:18, Chris wrote:
    > Doxent nabazgrał(a):

    > Bo do HT trzeba mieć soft który z tego korzysta.

    Problem z HT związany jest z tym, że wydajność wątków jest
    nieprzewidywalna. Jeżeli teraz oprogramowanie wykryje dwuwątkowy
    procesor, prace rozdzieli na dwa wątki, które się ze sobą komunikują,
    mogą się blokować.

    Lepiej to działa na procesorach wielocore'owych, gdzie scheduler jest w
    stanie rozróżnić fizyczne core'y od HT (albo dokładniej zajętość
    fizyczynych core'ów)