eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWymiana HDD - laptopRe: Wymiana HDD - laptop
  • Data: 2011-06-29 09:44:00
    Temat: Re: Wymiana HDD - laptop
    Od: Rafał <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-06-29 11:20, 1634Racine wrote:
    > Rafał Łukawski in news:iue23a$dsv$1@news.onet.pl
    >>> czyli dysk o faktycznie: zamowionej wielkosci, zamowionej marce,
    >>> zamowionych parametrach - rozpakowuje z folii, podlaczam do laptopa,
    >>> instaluje system, uzywam (dzien? dwa? dziewiec?) i moge bez problemu
    >>> oddac? (btw: ze nie wspomne o innym towarze i czesto rozrywanych przy
    >>> rozpakowywaniu jakichs torebkach z dolaczonymi kabelkami - np. przy
    >>> zakupie obudow zewnetrznych do dyskow)
    >>> Jestes tego pewien?
    >> Jeżeli jest niezgodny z umową lub sprzedawca się zgodził na zwrot. Czy
    >> napisałem, że *używany* sprzęt zgodny z umową ot tak sobie mozna zwracać?
    >
    >
    > sorry, ale krecisz sie w kolko.
    > napisales:
    >
    > "zamawiasz przez net masz 10 dni an odstąpienie od umowy bez podanai
    > przyczyn i
    > zwrot towaru działa cool nie działa odsyłasz"
    >
    > zdecyduj sie:
    > to, ze dysk "dziala cool" sprawdzisz na spowiedzi? czy podlaczajac do
    > laptopa, a wiec otwierajac to i owo, a wiec UŻYWAJĄC dysk.

    Nie bede tu sluzyl jako platny doradca, generalnie jezeli jestes cos
    podlaczyc bez zostawiania sladow nie ma problemow, sprzedawca tez nie
    bedzie stwarzal problemow. To jak cos podlaczyc i nie zostawiac sladow
    zalezy od *konkretnego sprzetu i nie da sie ogolnie tego sprecyzowac*.

    W przypadku dyskow (obecnie kazdego), najbardziej widocznym parametrem
    jest czas pracy w [h]. Jezeli podepniesz dysk, sprawdzisz czy
    system/bios/livecd go wykrywa a nastepnie Ci sie znudzi IMHO nie powinno
    byc problemow ze zwrotem w ramach 10 dni. Okres 10 dniowy nie sluzy
    sprawdzaniu wydajnosci, zadowolenia w dlugiej pracy. Zastepuje to co
    generalnie mamy gwarantowane w sklepie stacjonarnym - podlaczenie i
    wstępne sprawdzenie kompatybilnosci. W przypadku monitorów - podlączenie
    i np. sprawdzenie matrycy itd.

    Jezeli bedziesz przez kilkadni pracowal z dyskiem, problemy ze zwrotem
    będą. Czujesz roznice? Bedzie tu wyrazny slad w SMART i inny dociekliwy
    klient, który dostanie taki dysk moze miec pretensje, ze nie dostal nowego.

    Ze sprzedawcą warto wyjasnic kwestie ew. otwarcia opakowania (jezeli
    jest zamkniete *na trwale*). Nie wszystkie dyski tak maja.

    >
    > wiem o co pytam, bo sam na taka jak Twoja interpretacje warunkow zakupow
    > w sieci nadzialem sie przy okazji obudowy zewnetrznej do dysku. Byla
    > dobra, technicznie bez zarzutu, ale: okazalo sie, ze jednak pracuje
    > zdecydowanie za glosno. jak dla mnie za glosno. Problem w tym, ze taka
    > byla jej natura, a to, że mi sie nie podobalo, to uznano za moj problem.
    > Mialem gigantyczne klopoty ze zwrotem [udalo sie], a sadzilem, że to
    > zaden problem, ze oddaje i juz, bo 10 dni itd.
    >
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: