  • Data: 2020-10-10 02:03:45
    Temat: Re: "Wylutowywanie" SMD na zimno olejem
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przewidywałem że ktoś wyjedzie z tematem UFO:)
    > Widzę czasem zaglądasz na paranauki.

    oj, już praktycznie nie. Nie ma sensu.

    > Lata temu był tam prof. Pająk
    > i promował swoje monografie.
    > Dopiero jak zobaczyłem film z kręcącą się rtęcią
    > skojarzyłem o co tym paranaukowcom chodzi. Że niby wytwarza się
    > grawitacja/anty ble ble ble.

    Musisz wiedzieć, że "pomysł z rtęcią" jest stary. Bardzo stary ;
    http://www.kontestator.eu/starozytne-pojazdy-latajac
    e.html?iPageContent=3

    Można sobie brać vimanika shastra (
    https://en.wikipedia.org/wiki/Vaim%C4%81nika_Sh%C4%8
    1stra ) poważnie
    albo nie - ale jednak te teksty istnieją.

    > Jeżeli już coś może się wytworzyć, to pole EM, a nie grawitacja.
    > Tak przynajmniej podpowiada logika.

    logika słabo podpowiada tam, gdzie brak podstawowej wiedzy. A tej brak
    jak na razie.

    https://cds.cern.ch/record/444389/files/0006075.pdf

    cytat : " Recently Hayasaka et al. [6]reported a free-fall experiment
    using a spinning gyro, in which a similar positiveresult was obtained:
    the mean value of the fall-accelerations of the right-spinningat 18 000
    rpm is signi cantly smaller than that of zero spinning"

    albo

    http://www.ptep-online.com/2007/PP-10-13.PDF

    Jak na razie nie bardzo wiemy na przykład skąd się bierze siła
    bezwładności. Są jakieś pomysły, że jest to związane z efektem Unruha.

    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
    550321319303591

    Ale to są pomysły.

    Więc skoro nie mamy dobrego wyjaśnienia na tak podstawowe zjawiska, to
    byłbym bardzo ostrożny przed pochopnym wydawanie autorytatywnych opinii
    co "może działać" w takich przypadkach. I tyle.