  • Data: 2016-03-20 18:37:11
    Temat: Re: Wyłącznik różnicowoprądowy z dodatkowymi stykami
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-20 o 12:25, PeJot pisze:
    > Czołem. Jakiś czas temu dowiedziałem się poprzez grupę, że ustrojstwo
    > jak w topiku nie istnieje, za to istnieją różnicówki, do których
    > mechanicznie można podłączyć dodatkowe styki ( potrzebuję 2 ). Szukam po
    > katalogach, ale znaleźć nie mogę - jak nazywa się taki system, względnie
    > jakieś przykłady ?

    Popatrz na ABB, Siemens, Schneider

    Tu masz na przykład katalog ABB:
    https://library.e.abb.com/public/3dba40cb131e44f3c12
    57d2c002588cd/2CDC002053D0204.pdf
    strona 114 masz różnicówkę serii DS201, strona 120 i dalej są dodatkowe
    elementy do podpięcia pod system (tabelka).

    Schneider ACti9
    http://download.schneider-electric.com/files?p_Refer
    ence=PD4PLKATKT50030&p_File_Id=26824692&p_File_Name=
    AcTI9_katalog.pdf

    itp itd. trochę trzeba poszukać po katalogach.

    Zdrówko

    --
    Irokez