  • Data: 2016-03-28 12:08:44
    Temat: Re: Wyłącznik różnicowoprądowy - podłączenie kilku obwodów
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    news:ndav8h$82i$1@node1.news.atman.pl...

    > Trzeba było lutować ołowiem, a nie cyną. Ołów jest plastyczny, jak miedź,
    > a cyna twarda jak kamień. A jeśli to przewody miedziane, to najlepiej
    > pospawać miedź i nie używać obcego pośrednika.

    Nie zetknąłem się jeszcze z sytuacją, która by uzasadniała lutowanie
    czegokolwiek, a następnie kładzenia tegoż pod śrubę zaciskającą. Widywałem
    natomiast takie zabiegi i skutki z ich zastosowania wynikające. Zdarzyło się
    kilka spalonych prawie na węgiel wtyczek. Inna sprawa, że również nierzadko
    widywałem skutki chu^Wkiepskiego zaciśnięcia. Również owocujące skutkami
    termicznymi.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.