  • Data: 2010-09-25 21:05:38
    Temat: Re: Wyłącznik oświetlenia bagażnika w lacetti - gdzie on
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip KK pisze:

    > Za chwilę zadasz pytanie jakim wkrętakiem wykręcić zamek? :)
    >
    > Zabierz się do roboty a na pewno sobie poradzisz :)

    Zabrałem się, ale mi się nie powiodło.
    Okazuje się, że do śrub mocujących zamek do
    klapy bagażnika (czyli piątych drzwi) można
    się dostać dopiero po zdjęciu dużej plastikowej
    osłony. Odkręciłem ja cztery plastikowe wkręty
    rozlokowane wzdłuż dolej krawędzi tej osłony,
    ale osłona dalej trzyma. A innych śrubek ani
    zaczepów nie widać.

    Oczywiście mogę zastosować rozwiązanie siłowe,
    bo może tak trzeba. Ale obawiam się, żeby
    czegoś nie ułamać. Dlatego wyjąłem żarówkę
    i tyle. Na zimę lepiej nie tracić prądu w ten
    jałowy sposób.

    Jeśli ktoś z kolegów znawców wie coś więcej
    o tej osłonie, proszę bardzo o podpowiedzi.

    Jan