  • Data: 2010-11-18 11:17:45
    Temat: Re: Wyłącznik czasowy - komputer pytanie
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 08:20:17 +0100, Greg napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy popularne wyłączniki czasowe (wkładane w gniazdko) nadają
    > się aby podłączyć do niego listwę z komputerem i wieloma zasilaczami ?
    > Chodzi mi o to, że w nocy - zasilacze pobierają prąd - bez potrzeby.
    >
    > Ewenautlanie może ktoś poleci jakiś wyłącznik ? bo mam wrażenie że te za 16
    > zł
    > z allegro zapalą się kiedyś samoczynnie.

    Od kilku lat używam PC3C - takiego:
    http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=1532

    - bezgłośny,
    - Prąd znamionowy: 16A
    - Maks obciążenie: 3600 W
    - Zasilanie: 230V
    - Skalowanie zegara: +/- 1min
    - Rodzaj materiału: tworzywo sztuczne
    - Temperatura pracy: od -10°C do +40°C
    - Akumulator podtrzymania pamięci: NI-MH 1,2V >100h
    przy zaniku napięcia czas się nie przestawi jak w przypadku programatorów
    mechanicznych
    - 8 programów, 16 różnych kombinacji dni tygodnia,
    co daje maks. 112 włączeń/wyłączeń w tygodniu
    - Tryb 12 i 24 godzinny
    - Funkcja czasu letniego

    ZeN