  • Data: 2011-11-04 10:26:57
    Temat: Re: Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-04 10:12, szufla pisze:

    > Zle mnie zrozumiales, mialem na mysli zdolnosci manualne.
    Zapomniałem dodać że ta operacja jest jednorazowa. Będzie pamiętać do
    resetu kompa. Jeśli komuś zależy to chyba poświęci na to 10 minut.

    > Nie uzbraja poduszki tak ? Wymysliles to, czy jestes w stanie poprzec to
    > dowodami, daj jakies linki do oficjalnych materialow na ten temat bo jakos
    > nie chce mi sie wierzyc.

    Nie musisz wierzyć, możesz sprawdzić ..;) W Fordach (Focus, Mondeo) ten
    system tak jest rozwiązany. Tą wiedzą kiedyś się ze mną podzielił
    mechanik z ASO podczas przeglądu, bardziej udokumentowanej nie mam
    (focusklubpolska.pl i elektroda.pl to tylko fora, mimo że tam temat się
    pojawia i ludzie potwierdzają że tak jest). Możliwe że w innych markach
    może być inaczej. W Astrze znajomego odpaliły wszystkie poduszki,
    również przy fotelu pasażera na którym nikt nie siedział.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: