    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyłączający się prędkościomierz
    Date: Fri, 21 May 2010 22:48:09 +0200

    "Karol Y" wrote:
    > Czyżby po prostu poluzowana wtyczka z tyłu zegarów?

    To co napiszę tyczy się tylko aut z prędkościomierzem elektronicznym.
    Jeśli masz prędkościomierz na linkę, pewnie to ona jest uszkodzona,
    lub jej napęd w skrzyni biegów. :-)

    W VW (wiem, inna marka) dokładnie identyczne objawy (opadający
    prędkościomierz i chwilę później wariująca wskazówka poziomu paliwa)
    daje uszkodzony czujnik prędkości w skrzyni biegów. Wiem, bo takie
    coś tydzień temu przerabiałem.

    Winny też może być bezpiecznik, uszkodzony lub źle stykający,
    sprawdź na schemacie który odpowiada za wskaźnik prędkości
    jazdy, wyjmij, przeczyść, potraktuj jakimś preparatem do elektryki
    i włóż z powrotem. Jak pomoże -> super. Jak nie pomoże -> zacznij
    od wypięcia i wpięcia kostek przy liczniku i czujniku. Nie pomoże ->
    -> pogoogluj, może już ktoś takie coś miał.

    Pozdrawiam
    .Peeter