  • Data: 2010-05-24 19:22:40
    Temat: Re: Wyłączający się prędkościomierz
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak juz ktos wspominal, moze to byc czujnik w skrzyni biegow, w focusie
    > nazywa sie to vss, moze byc poluzowana wtyczka, lub nieszczelna, i
    > dostajaca sie woda powoduje zwarcie, w foce najpierw opada
    > predkosciomierz, przy dalszej jezdzie liniczk km wskazuje ----- na
    > koniec zapala sie check engine ;)
    > w miedzy czasie daje sie delikatnie odczuc problemy z jazda na zbyt
    > niskich obrotach

    Póki co, w ciągu pół roku zdarzyło mi się to trzy razy na kilka
    kilometrów za każdym razem, więc za bardzo nie wiem jak to odtworzyć,
    żeby sprawdzić. Ale dzięki wszystkim za wskazanie. Jakby co, to zamiast
    od razu brać się za rozbieranie całej konsoli, zwrócę się też ku
    skrzyni, kto wiem.

    --
    Mateusz Bogusz