eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowaRe: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
  • Data: 2009-08-28 13:38:31
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h783i1$foa$1@news.onet.pl...
    > Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140
    > minut. Wg ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł
    > on tyle rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany).

    Ojcu nie chcialo sie rozlaczac, odbiorcy nie chcialo sie rozlaczac
    i wyszly 2 godziny.

    Co najwyzej sprawdzic biling odbiorcy - moze on gdzies dzwonil
    pozniej i wyjdzie ze sie dane nie zgadzaja.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: