  • Data: 2009-02-13 19:34:39
    Temat: Re: Wykrywacz poziomu wody
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-13 19:57:46 +0100, Mateusz Viste
    <m...@l...localhost> said:

    > poprowadzę przewód bezpośrednio do spłuczki, zachowując jej istniejący
    > mechanizm napełniania (mam tylko nadzieję, że tak małe ciśnienie nie
    > upośledzi działania tego mechanizmu

    Może. Choć zależy jaki mechanizm zaworu jest zastosowany w tej spłuczce.
    Uszczelka przyciskana dzwignią przez pływak, może się przyklejać, jeśli
    guma będzie nieco stara.
    Niektóre nowsze mechanizmy potrzebują większego nadciśnienia żeby się
    prawidłowo zamknąć.
    Poza tym - grawitacyjnie będzie się dosyć wolno napełniać ta spłuczka.

    --
    DJ