  • 31. Data: 2023-01-29 11:58:36
    Temat: Re: Wykrywacz kota
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    W dniu 29.01.2023 o 00:16, ptoki (ptoki) pisze:
    [...]
    > Ale IMHO woda dla zwierzaka to latwa i prosta pomoc i warta zaaplikowania.
    > Tyle ze wazne aby miec swiadomosc ze koty sa wybredne nawet wbrew sobie. Wody w
    poblizu swojego zarcia pic czesto nie chca. Podobnie miski z psem tez dzielic nie
    lubia.
    > Niestety trza wybadac jak kotu te wode zapewnic aby laskawie se ja pil i nie
    szkodzil sobie bedac abstynentem

    Do miski z wodą włożyłem kilka kamieni. Brzmi idiotycznie, ale działa.

    Paweł

  • 32. Data: 2023-01-29 12:00:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Jan 2023 14:11:16 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > stosować. O saszetkach renal dowiedziałem się od kogoś
    > kto ma koty a nie od weterynarza. Jak zaczął dostawa te saszetki

    To że masz weta do dupy nie oznacza że wszyscy tacy są.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2023-01-29 13:08:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 29 stycznia 2023 o 11:58:40 UTC+1 Paweł Pawłowicz napisał(a):
> [...]
    lubia.
    szkodzil sobie bedac abstynentem
    > Do miski z wodą włożyłem kilka kamieni. Brzmi idiotycznie, ale działa.

    Ciekawe z czego te kamienie zrobione...
    Hint: woda jest rozpuszczalnikiem ;>

  • 34. Data: 2023-01-29 13:48:31
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > W tych fontannach są i tak filtry. Ale za bardzo jest sens filtrować małą ilość
    > wody 24h.

    Wiem, bo mam. Nigdy nie myślałem, żeby je jakoś automatyzować. Chodzą
    non stop, koty mają dostęp do wody non stop. W sumie jedyny mod to
    zamaskowanie tej idiotycznej, niebieskiej diody LED, no i okresowe
    czyszczenie.

    --
    Zając dowiedział się że jego synowi ktoś w knajpie wybił wszystkie
    zęby. Wchodzi do knajpy i mówi:

  • 35. Data: 2023-01-29 15:31:08
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...eduDOTpl>

    poblizu swojego zarcia pic czesto nie chca. Podobnie miski z psem tez dzielic nie
> [...]

    Granit. Woda nie ruszy.

    Paweł

  • 36. Data: 2023-01-29 16:43:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Jan 2023 01:24:08 -0800 (PST), w
    <81dd8576-5365-42dd-8af5-c420000acd64n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    pasuja i patrzymy z ktorego korzysta zwierzak. Wtedy reszte likwidujemy i patrzymy
    czy kot pije tam gdzie mu wode wymieniamy. Zazwyczaj zmienia sie wode 2x dziennie.
    Raz rano i raz wieczorem.

    > "Źródlana" to trochę lepsza kranówa.
    > Kranówa to "stołowa".

    A to zależy jakie jest źródło kranówy.

    W każdym bądź razie to kranówą czy źródlanym Żywcem prędzej sobie wypłuczesz
    minerały z organizmu niż je dostarczysz.

  • 37. Data: 2023-01-30 15:01:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Jan 2023 23:41:15 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    > Jakie spróbować zastosować typ czujnika, aby wykrywał przeszkodę (kota)
    > z odległości <0,5 m, wąsko w pionie a najszerzej jak się da w poziomie?
    > Chcę dać dwa, jeden 10 cm nad podłogą, drugi 30 cm.
    > Gdy pojawi się na niższym 1 a na wyższym 0, to załącza się fontanna z wodą.

    Brzmi jak znecanie sie nad kotami, a to teraz karalne :-)

    J.

  • 38. Data: 2023-01-30 17:54:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2023-01-30 o 15:01, J.F pisze:

    > Brzmi jak znecanie sie nad kotami, a to teraz karalne :-)

    Następny. ;-)
    Abyś nie umarł w niewiedzy... fontanna to popularna nazwa poidełka dla kota.

    Robert

  • 39. Data: 2023-01-30 17:57:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 17:54:06 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Następny. ;-)
    > Abyś nie umarł w niewiedzy... fontanna to popularna nazwa poidełka dla kota.

    Aaa, to godne pochwaly :-)

    Tylko chyba niepotrzebna komplikacja - to juz Slodowy mial swietny
    pomysl.

    Butelka odwrocona szyjką w dól. Jak poziom wody w misce opadnie, to
    powietrze moze sie dostac do butelki i troche wody wyplynie.

    J.

  • 40. Data: 2023-01-30 19:10:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2023-01-30 o 17:57, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Butelka odwrocona szyjką w dól. Jak poziom wody w misce opadnie, to
    > powietrze moze sie dostac do butelki i troche wody wyplynie.

    Tak to kurczaki piją.
    A koty lubią pić z tej tryskającej fontanny.
    A najlepiej (przynajmniej mojemu) smakuje stara woda, gdzieś w ogrodzie
    z doniczki z pająkami i innym wkładkami.

    Robert