  • Data: 2023-10-29 19:45:57
    Temat: Re: Wykrycie miejsca zwarcia na dlugim przewodzie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak to jest jak się przewody w jednym miejscu zbiegają.
    Ale dowcip z numerowaniem niezły :)
    Coś jak w mcdonaldzie - numerek do odbioru
    3-cyfrowy, ale numery zawijają się po 099.
    Hmm, nie spojrzałem czy na 000 czy na 001...
    Albo na planie zajęć na elektronice PW,
    gdzie niektóre pola wypełnione były
    na czarno, inne na różne "szarości"
    drukarki igłowej, a inne "na biało".
    Zachodziłem w głowę, co to może znaczyć...
    Była też "realizacja", o tym już pisałem