  • Data: 2013-12-14 11:41:13
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 17:09, PiteR pisze:

    > To co mają powiedzieć np Amerykanie czy Norwegowie? Czy żyje im się
    > przez to źle?
    >
    > Maprawdę nie pociąga Cię że tam jest wszystko takie uporządkowane,
    > przewidywalne i logiczne?
    >
    > Dokonaj rozbioru logicznego zdania:
    > "Jak Cię złapiemy na torach 1000 funtów kary"
    >
    > Czy to nieuczciwe podstawienie sprawy?
    > Koniecznie chcesz im udowodnić że wleziesz za płot i pochodzisz sobie?

    Logiczne że Norweg będąc właścicielem ogromnej ilości paliw kopalnych
    płaci za nie międzynarodowym koncernom paliwowym najwięcej na świecie?
    Tak jak Wenezuelczyk przed objęciem władzy przez Chaveza?. A więc o
    jakiej wolności do samostanowienia Norwega piszesz?
    Czy wiesz że Amerykan bardzo często za granicą przysięga na wszystko co
    najświętsze że jest Kanadyjczykiem, jak kiedyś Niemiec przysięgał że nie
    jest szwabem tylko Austriakiem?

    Zupełnie nie pociąga mnie żaden totalitaryzm. Kto to do diabła jest TEN
    co mi grozi "jak cię _złapię_ to ukarzę",, a kim ja jestem,- bydlakiem
    którego ON będzie dyscyplinował na każdym kroku, któremu ów KTOŚ
    dyktuje pod rygorem kary co ma robić?