  • Data: 2013-12-12 19:25:28
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-12 18:19, J.F pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    > Ale to jest mozliwe tylko w kraju, gdzie malo kogo stac na auto.
    > No i jeszcze nim nie jezdzi, bo benzyna na kartki.

    Mnie zastanawia związek między stwierdzeniem, że "w komunie nie miałeś
    właściwie żadnych praw", a ripostą, że "mogłem zaparkować prawie
    wszędzie i nikt nie pobierał za to opłaty, tylko przed hotelami było
    trochę".

    O ile pamiętam, to przed 1989 (zakładam, że o tę umowną datę chodzi)
    jak najbardziej nie można było parkować gdzie się chciało - najwyżej
    było mniej samochodów - no, może było więcej miejsc do parkowania,
    ale to już kwestia ewolucji samych miast. Zastanawiam się, czy nie
    było przypadkiem płatnych miejsc do parkowania/parkingów...