  • Data: 2013-12-12 17:41:13
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 13:04:16 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1001582,Konie
    c-bezterminowych-praw-jazdy

> [...]
    >

    > Część posłów argumentowała, że wymiana bezterminowych dokumentów na
    >
    > nowe, ważne przez 15 lat, jest niezgodna z konstytucją. Ich zdaniem,
    >
    > narusza zasady ochrony praw nabytych. Wnioskodawcy akcentowali fakt, że
    >
    > nowe przepisy wymuszają na kierowcach konieczność poddania się badaniom
    >
    > lekarskim na własny koszt.
    >

    > Naruszona zasada zaufania?
    >

    > Według parlamentarzystów PiS w ten sposób naruszono zasadę zaufania
    >
    > obywateli do państwa i jego prawa.
    >

    > - - - -
    >
    > Jakiego kurna "państwa"? Jakiego "prawa"? W Polsce???

    Mnie to nie dotyczy i mi koło chuja lata. W 2033 będę miał, jak dożyję w tym
    dobrobycie co mamy, 75lat. Ciekawe co mi będą mogli zrobić jak mnie złapią z
    nieważnym blankietem albo bez niego. W dupę mnie będą mogli pocałować. Mandat będą mi
    mogli wypisać. Ale żeby go ściągnąć będą mnie musieli torturować żebym powiedział
    gdzie kasę schowałem. Z emerytury jak się przepisy nie zmienią nic nie zabiorą, taką
    będę miał wysoką.