  • Data: 2013-12-17 11:04:16
    Temat: Re: Wykrakali?my?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 10:11, P.B. pisze:

    > Każdy właściciel 15-letniego i więcej (w momencie zakupu) BMW.

    Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory. Inna sprawa, że
    padło pytanie, na które nie odpowiedziałeś, czyli czy znasz
    kogoś takiego :) Teza wcześniej postawiona, że zakup złomu
    "niesamowicie zwiększa status społeczny" itd. jest fałszywa.
    Pewnie, że da się znaleźć przykłady, że niektórym "się status"
    podniósł po zakupie jakiegoś złomu, ale w ujęciu ogólnym to ludzie
    zwyczajnie to kupują (samochody), ponieważ to wygoda i/lub
    konieczność. To czy wykorzystują je codziennie, czy tylko na zakupy
    raz na tydzień, to średnio istotne.