eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaWykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić? › Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
  • Data: 2013-01-10 17:25:23
    Temat: Re: Wykorzystane środki w tel. stacj. - jak sprawdzić?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "E.Z." napisał w wiadomości
    >Spróbowałem na innym komputerze. Gdy wybrałem, że już jestem
    >klientem, to sytuacja była taka jak na moim komputerze.
    >Wybrałem więc, że nie jestem i mogłem utworzyć nowe konto,
    >ale zdziwiło mnie, że nie zostałem poproszony o podanie numeru
    >telefonu stacjonarnego, w każdym razie nie w celu rejestracji.
    >Numer mogę podać, ale tylko po to, by w przypadku zapomnienia
    >hasła do logowania była możliwość przypomnienia go przez telefon.
    >[...]

    Ja mam osobne konta dla stacjonarnego i komorki, ale
    -do orange mozesz sie zalogowac podajac login uzytkownika, albo nr
    telefonu,

    -po lewej, w "podsumowanie", a wtedy na srodku pokaze "uslugi dla
    konta" (konto, to numer klienta TP) , i jest "przejdz do uslugi".
    Moze to zadziala ?

    -strona pelna skryptow i ActiveX - z telefonow moze zle dzialac.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: