    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    Date: Wed, 31 Mar 2010 22:08:49 +0200

    Użytkownik "ewsd75" <r...@f...eu> napisał w wiadomości
    news:15320d6c-02a6-47ac-aa73-

    > Projektuje i wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    > Szafy posiadają aparaturę kontrolno pomiarową z komunikacją po sieci
    > ethernet.

    > Szafy monitorują następujące parametry:

    > - temperatura pomieszczenia
    > - wilgotność pomieszczenia
    > - kontrolę zaniku napięcia 230V
    > - prezentacja danych z pomiaru
    > - gromadzenie danych w szafie

    > [url=http://www.frackiewicz.eu/?szafy-pomiatrowe,44]
    Szafy sterowniczo
    > - pomiarowe[/url]

    > Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem :
    > r...@f...eu.

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
    Masz z tymi szafami jakieś problemy, czy też robisz pracę dyplomową ?
    A może po prostu tylko chciałeś się pochwalić ?
    Widzę, że strona, do której podałeś link zawiera jakieś amatorskie KIT-y
    elektroniczne, ale okropnie drogie jak na taką amatorszczyznę.
    Osobiście odradzam Ci pakowanie się w takie urządzenia, które nie posiadają
    obudów i zapewne nie posiadają żadnych certyfikatów bezpieczeństwa.
    W tych samych pieniądzach, a nierzadko taniej kupisz urządzenia firmowe,
    posiadające stosowne certyfikaty bezpieczeństwa CE oraz homologacje.

    Przykładowo pierwsze z brzegu, na które się natknąłem:

    Konwerter nasłonecznienia 330zł. Jest to nic innego jak tylko czujnik
    zmierzchowy, który możesz kupić w każdym sklepie elektrycznym od 20zł.
    http://www.eph.pl/category/1185,czujniki-zmierzchowe

    Czujnik zalania wodą 310zł. Czujniki takie mozna kupić w kazdym sklepie
    elektrycznym poniżej 150zł, a czujniki firmy Satel
    http://www.napad.pl/katalog/index.php?akcja=opis&iKa
    tId=257&iProdId=1509
    84zł.

    Automatyczny sterownik wentylacji 360zł. Za takie pieniądze to można mieć
    falownik, który wysterowuje się z czujnika temperatury. Układ taki ma tę
    przewagę, że proces ochładzania wentylacją odbywa sie w sposób płynny, a
    obroty wentylatora zależą od temperatury. W ten sposób także obniża się
    hałas generowany przez wentylatory pracujące na pełnych obrotach.

    Jak więc widzisz na tej stronie sprzedawane są drogie, amatorskie
    rozwiązania, które są tylko półśrodkami.