eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWykłady ze sprzętu komputerowegoRe: Wykłady ze sprzętu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego
    Date: Mon, 16 Aug 2010 21:11:50 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <i4c2hf$rf0$1@news.task.gda.pl>
    References: <i46up5$ehk$1@node2.news.atman.pl> <2...@g...one.pl>
    <i481md$k61$1@node2.news.atman.pl> <1or0srairsv5g$.dlg@wazzenon.pl>
    <i48toi$fpd$1@news.vectranet.pl> <15qi49us6rgs$.dlg@wazzenon.pl>
    <i497jh$2b5$1@news.vectranet.pl> <i49acl$fk7$1@news.onet.pl>
    <i49e62$o99$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-228-149-79.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1281985903 28128 89.228.149.79 (16 Aug 2010 19:11:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Aug 2010 19:11:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1179203
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:i49e62$o99$1@news.vectranet.pl...

    > No, ok rozumiem, że szkoła średnia ich takimi stworzyła, ale czy, jak taki
    > delikwent skoczy politechnikę to będzie wiedział czym się różni pierwsze
    > prawo Kirchoffa, do drugiego, czy nadal to będzie dla niego wiedza
    > tajemna?

    I to jest właśnie problem polskiej szkoły, że wtłacza się wiele teorii,
    w postaci suchych regułek, które są zapominane po miesiącu, co zresztą jest
    naturalne.
    Co mi po regułce i pamiętaniu które prawo Kirchoffa dotyczy prądu, a
    które napięcia (bo inaczej pała) jak nie będę potrafił ich w praktyce
    zastosować. Tego nie wystarczy wkuć, tylko trzeba zrozumieć praktyczne
    następstwa i zastosowania. Po cholerę z namaszczeniem "wmusza" się w uczniów
    regółkę prawa Ohma, która zresztą jest dość lakoniczna, jeśli nie wytłumaczy
    się uczniowi zależności pomiędzy napięciem, natężeniem, a rezystancją. To
    trzeba poczuć, a nie wkuć regułki, które nie będzie się potrafiło w praktyce
    zastosować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: