  • 1. Data: 2005-08-11 13:33:27
    Temat: Wyjscie z TPNET do TPTRANSIT
    Od: "Lukasz \"Nestor\" Szczepanski" <n...@g...com>

    Dziendobry,

    Od jakiegos czasu zastanawia mnie co sie dzieje na styku tpnet/tptransit
    i dalej na styku tptransit/telia. Jestem uzytkownikiem neo640 i te
    horrendalne packet lossy granicza ze smiesznoscia.
    Pytanie jest takie, co sie tam dzieje i dlaczego? Czy router gubi
    pakiety czy moze wycina 'wiekszosc icmp' ? A najwazniejsze jest kiedy to
    zostanie naprawione :)

    Ponizej przykladowy mtr.

    http://www.ninja-cartel.info/mtr.htm

    Ps. Czy ktos wie co sie dzieje z hostmasterem art.pl? Od miesiaca nie
    moge sie doprosic o zmiane NS'ow swojej domeny :|

    Nestor

  • 2. Data: 2005-08-11 14:04:07
    Temat: Re: Wyjscie z TPNET do TPTRANSIT
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Lukasz "Nestor" Szczepanski napisał(a):
> [...]
    > Pytanie jest takie, co sie tam dzieje i dlaczego? Czy router gubi
    > pakiety czy moze wycina 'wiekszosc icmp' ? A najwazniejsze jest kiedy to

    z tego co widze to host docelowy odpowiada na wszystkie pingi
    a to ze routery nie chca - moze maja co innego do roboty

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-08-11 16:32:29
    Od: "Lukasz \"Nestor\" Szczepanski" <n...@g...com>

    Mateusz Swatek wrote:

    > z tego co widze to host docelowy odpowiada na wszystkie pingi
    > a to ze routery nie chca - moze maja co innego do roboty

    Fakt, nie zwrocilem na to uwagi. Dzieki za hint :)

    --
    Nestor

  • 4. Data: 2005-08-11 18:40:20
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 11 Aug 2005 15:33:27 +0200
    From: "Lukasz \"Nestor\" Szczepanski"
    [...]
    > Ps. Czy ktos wie co sie dzieje z hostmasterem art.pl?
    > Od miesiaca nie moge sie doprosic o zmiane NS'ow swojej domeny :|

    YGWYPF[1].

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 5. Data: 2005-08-12 07:33:44
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > z tego co widze to host docelowy odpowiada na wszystkie pingi
    > a to ze routery nie chca - moze maja co innego do roboty

    Nawet więcej: duże routery często mają limitowanie liczby generowanych
    przez siebie odpowiedzi ICMP per port lub per router. Dropy na mtr nie
    muszą się więc pojawiać z powodu zapracowania procesora, a po prostu są
    oznaką, że wiele osób korzysta właśnie z naszędzi typu mtr i limit
    został przekroczony.