  • 31. Data: 2015-05-10 22:03:26
    Temat: Re: Wyjazd z posesji
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 May 2015 15:56:02 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bo mi wychodzi, że to droga dla rowerów, którą mogą jeździć tylko riksze;)

    To ci źle wychodzi, bo to droga dla pieszych którą mogą jeździć rowery.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2015-05-10 22:52:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-10 22:03, MadMan wrote:

    > To ci źle wychodzi, bo to droga dla pieszych którą mogą jeździć rowery.

    Faktycznie - popieprzyło mi się C13 z C16.

    Tak czy inaczej intuicyjne to nie jest.

    Shrek.

  • 33. Data: 2015-05-10 23:14:57
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-10 o 22:52, Shrek pisze:

    > Faktycznie - popieprzyło mi się C13 z C16.
    >
    > Tak czy inaczej intuicyjne to nie jest.

    a u mnie na wiosce postawili C-16 z tabliczką "dopuszczony ruch
    rowerów". można jasno i logicznie? można.

    kombinacja C-16 z T-22 jest równie popieprzona co oryginał.

    @

  • 34. Data: 2015-05-11 06:20:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-10 23:14, Artur Miller wrote:

    > a u mnie na wiosce postawili C-16 z tabliczką "dopuszczony ruch
    > rowerów". można jasno i logicznie? można.

    Jakby to ode mnie zależalo, to żadne znaki, a po prostu zmiana przepisów
    - można i już. Całą komunę tak było, a pieprzenie że ludziki się
    rowerantów boją przekreśla fakt, że masowo po ściezkach łażą -
    samochodów się boją, to po jezdni nie łażą jak mają równolegle chodnik.

    Byłoby prosto, jasno i logicznie...

    Shrek.

  • 35. Data: 2015-05-11 11:22:04
    Od: p...@g...com

    --Ktoś (OIDP Marcin Hyła) przekonał zarządców dróg, ze tak własnie jest, a oni
    zaczęli to tak stawiać

    znaczy sie ma moc Kaszpirowskiego bo nikt znajacy sie na przepisach nie powinien
    zaaprobowac tego absurdu jak Liwiusz cierpliwie stara Ci sie wytlumaczyc ...

    P.

  • 36. Data: 2015-05-11 12:10:07
    Od: p...@g...com

    --Chodnikiem przeznaczonym także dla rowerów (jest znak) wzdłuż zabudowań
    jednorodzinnych jedzie rowerzysta. Nagle z jednej z posesji wyjeżdża
    > samochód i rowerzysta w niego wjeżdża. Rowerzysta zdążył przyhamować, lekko skręcić
    i tylko musnął auto oponą, więc na szczęście nic się nie stało ani jemu, ani
    samochodowi, ale np. dziecko mogłoby nie zareagować tak szybko.
    Kto w takiej sytuacji ponosi winę?

    rowerzysta - > dziecko, poruszajace sie rowerem po chodniku (kierowca samochodu
    zazwyczaj winny)
    rowerzysta -> dorosly, poruszajacy sie rowerem po chodniku, w zaleznosci od sytuacji,
    mozliwa wina rowerzysty, kierowcy samochodu oraz wspolwina

    PS warto przypomniec (o czym tzw. aktywisci rowerowi czasami zapominaja) ze na
    chodniku obowiazuje predkosc pieszego czyli jesli zapakujesz jadac 30 km/h w
    dostojnie wynurzajacego sie dziadka w tlustym Mietku to bedzie drogo ... ogolna rada:
    nie zapierdalac jak kurczak bez glowy zwlaszcza ze widocznosc kiepska

    P.

  • 37. Data: 2015-05-11 12:32:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-11 o 12:10, p...@g...com pisze:
    > na chodniku obowiazuje predkosc pieszego

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2015-05-11 12:35:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-11 11:22, p...@g...com wrote:
> [...]
    zaaprobowac tego absurdu jak Liwiusz cierpliwie stara Ci sie wytlumaczyc ...

    Nie wiem jaką ma moc. Mówię ci jak było. Szczegółów szukaj na preclu.

    Shrek.

  • 39. Data: 2015-05-11 12:41:41
    Od: p...@g...com

    --Nie

    a moglbys rozwinac ?

    P.

  • 40. Data: 2015-05-11 12:49:09
    Od: p...@g...com

    --Nie wiem jaką ma moc. Mówię ci jak było. Szczegółów szukaj na preclu.

    aktualnie nie ma takiej potrzeby rzadko jezdze po chodniku, ale jak juz mnie policja
    dopadnie i jakis niedouczony funkcjonariusz zapragnie wspomoc budzet panstwa moim
    kosztem wtedy wyjade mu z preclem i pozamiatane :-)

    P.