    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyjazd z posesji
    Date: Sat, 09 May 2015 23:24:31 +0200

    On 2015-05-09 22:35, Liwiusz wrote:

    > Jakim tokiem rozumowania doszedłeś, że "dotyczy to chodnika, a nie jezdni"?

    Z grubsza takim samym jak C-13 - zwykle stoi z prawej strony chodnika.
    No bo jeśli ma dotyczyć jezdni, to jest już zupełnie bez sensu. Chyba że
    z jakiś bardzo sensownych i unikatowych powodów chcesz z tej jezdni
    wyrzucić riksze - ja sobie takiego sensownego powodu wyobrazić nie
    potrafię. A nawet jak taki powód istnieje, to znak dalej będzie bez
    sensu, gdyż potencjalny riksiarz go nie zrozumie.

    Shrek.