    From: Adam Czajka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny?
    Date: Mon, 30 May 2011 10:54:45 -0700 (PDT)

    hey

    On 30 Maj, 13:36, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > Właśnie dlatego, nauczony doświadczeniem, ruszam dopiero wtedy, gdy gość
    > na głównej już zaczyna skręcać...traci się przez to najwyżej dwie
    > sekundy a zyskuje całe życie

    Racja. Ja często w DC korzystam z parkingu, którego wjazd jest
    kilkanaście metrów za skrzyżowaniem Żeromskiego i Duracza. Nadjeżdżam
    Żeromskiego (z pierwszeństwem) w stronę Chomiczówki i muszę
    zasygnalizować skręt w prawo. Zwalniam i wrzucam kierunek przed
    skrzyżowaniem. Zdecydowanie wolę natknąć się na wymuszającego z
    prawej, bo jestem przygotowany na niespodzianki i jadę na tyle wolno,
    że mogę dać radę się zatrzymać. Niż zaliczyć dzwona w tył od szybko
    jadącego za mną, który nie zareaguje na mój wrzucony za skrzyżowaniem
    kierunek. Ci co znają miejsce, wiedzą że polactwo jadące prawym
    przyśpiesza, żeby utrudnić zmianę pasa tym co jadą znikającym lewym, i
    może się nie wyrobić z zahamowaniem za mną.

    Adam Czajka