eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyjazd w Alpy - gdzie sprawdzic stan drog w Niemczech i Czechach? › Re: Wyjazd w Alpy - gdzie sprawdzic stan drog w Niemczech i Czechach?
  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wyjazd w Alpy - gdzie sprawdzic stan drog w Niemczech i Czechach?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 10 Dec 2012 09:36:44 +0100

    Sun, 9 Dec 2012 12:03:58 -0800 (PST), Piotr Molski

    > Niemcy-Austria-Szwajcaria-Wlochy-Francja?

    Ja jechałem w zeszłym sezonie tak: http://kut.as/Wawa-Risoul
    i podobnie pewnie będę jechał w styczniu, choć koszt autostrad FR (plus
    upierdliwość na bramkach) mnie skutecznie odstrasza. Ogólnie możesz
    pogmerać na tej witrynie, całkiem dobrze podaje koszty, można wstawiać
    punkty "via" itp.

    Za tydzień atakuję natomiast Austrię (mammamija, jeszcze tydzień,
    niewytrzymam!) ;) i w sumie też mam gwoździa, bo nie wiem czy przez Niemcy
    czy przez Czechy jechać. Ostatecznie chyba pojadę po czeskiej tarce,
    chociaż boję się przeprawy A1 przed granicą -- czytałem coś o "cudownym"
    objeździe mostu.

    > Ida sniezyce. Gdzie sprawdzic stan/przejezdnosc drog w tych krajach?

    I ja bym się podczepił o takie info... Tu niby jest sensownie:
    http://www.twojapogoda.pl/tematyczne/dla-kierowcow
    ale nie miałem okazji sprawdzić w praniu.

    --
    Pozdor Myjk