    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wyjący ThinkPad
    Date: Wed, 14 Jan 2009 22:46:27 -0500

    Proces Tristan <n...@s...pl> zwrócił błąd:

    > No ale to jest normalny dźwięk w systemie... A mi chodzi tylko o to
    > nieszczęsne piskanie. Mam wrażenie, że to jest sprzętowy problem, stąd
    > pisałem na pecet.

    Tak na marginesie to używając programu do zarządzania notkiem zmieniasz
    też ustawienia w BIOSie, mimo że jesteś w windowsie. Jakoś wątpię żeby
    to było na linuksa, ale z drugiej strony thinkpady to popularny
    sprzęt...

    --
    Saiko Kila
    "It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and