  • Data: 2009-01-14 18:33:32
    Temat: Re: Wyjący ThinkPad
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 18:55
    (autor Chichotek
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <k...@c...truposza.pl>):

    > Osobiscie to piskanie jest ok, gdy jestes na zasilaczu i ktos bez twojej
    > wiedzy wypnie Ci wtyczke z gniazdka to sie o tym dowiesz....

    Nie, dziękuję.... Jak mówiłem, budzi rodzinę w nocy oraz jest BARDZO
    kłopotliwe np. w salach wykładowych czy lekcyjnych. Za to złośliwców
    wypinających wtyczkę tak, że jednocześnie nie zauważę ikonki bateryjki, nie
    spotkałem.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.