-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52f60bd1$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<1v03gfr672udg$.1k2z28vbo1tsu.dlg@40tude.net>
<5300f23d$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 16 Feb 2014 19:13:14 +0100
Message-ID: <14fpqsu33m3q0$.1f3q02i8urxad.dlg@40tude.net>
Lines: 53
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.47.61
X-Trace: 1392574394 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2362 83.25.47.61:58924
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3080
X-Received-Body-CRC: 2717362751
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524331
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 16 Feb 2014 18:15:35 +0100, _Michał napisał(a):
>>> Tylko o co chodzi - szokujące wyniki trakcyjne ma to auto :)
>>> http://saabaryta.wordpress.com/2010/06/10/slawny-alg
-test-test-losia-lista-samochodow/
>>> http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/
>>
>> Test łosia akurat wydaje się być słabo miarodajny jeśli chodzi o faktyczne
>> możliwości pojazdu.
>> Pokazuje na ile zawieszenie i fabrycznie montowane opony przystosowane są
>> do jazdy z trzema osobami na tylnej kanapie i pełnym obciążeniu bagażnika.
>
> To znaczy że S8 było dopakowane do 2.7 tony i wyprzedzało ferrari ;) ?
Jest to też bardzo ścisły pod względem procedury jego przeprowadzenia i
ruchów jakie wykonuje kierowca.
Test przejeżdża się bez gazu, hamując silnikiem, wykonując ściśle określony
ruchy kierownicą (m.in. bez kontrowania).
Coś tam testuje, ale raczej nie wybierałbym rajdówki w oparciu o ten test
:)
>> A znając Citroena, to Xanta wyposażona jest pewnie w hydropneumatykę, która
>> w takich warunkach dopompowała zawieszenie i wymiotła w tym teście.
>> Bo Xantia nie ma wcale żadnych szczególnych właściwości trakcyjnych.
>
> Właśnie w ten "najlepszy model", ale poziomować przód tył to chyba
> dużo auto potrafi nawet przy hamowaniu, na boki prawie nic....
Przchyły samochodu w zakręcie nie są czymś koniecznie złym.
To już kwestia odpowiedniego zestrojenia zawieszenia żeby zachowanie
samochodu było przewidywalne dla kierowcy i pozwalało wykorzystać
przyczepność opon.
>>> Ale naszło mnie czy istnieją trochę większe i nowsze auta
>>> co by się szaleńczo drogi trzymały ?
>>
>> To czy będziesz tak mógł szaleć zależy w 5% od możliwości auta, w 5% od
>> przygotowania auta (opony, zawieszenie, ogólny stan techniczny) i w 90% od
>> umiejętności kierowcy :-)
>
> a nie w 80% od auta ?
Zdecydowanie nie.
> > Auto może być absolutnie dowolne - jak sam widzisz na filmie Top
> Gear, może
> > być nawet Bentley :)
>
> właśnie taki bentley tylko taniej :)
Ale to że to tak fajnie jechało nie było zasługą tego że był to Bentley, a
tego że za kierownicą siedział ogarnięty kierowca.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=