  • 1. Data: 2016-04-08 13:41:17
    Temat: Wygodna mysz BT
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    Witam grupowiczów. Jaką mysz bezprzewodową na BT (zależy mi na braku mikroodbiorników
    w porcie USB) polecacie?

    Zależy mi, żeby była duża i wygodna. W stacji dokującej mam na stałe wpiętą MX1100
    Logitecha, i ją uważam za wygodną. Starsza MX1000 też była wygodna, chyba nawet
    bardziej ;-)

    Zamówiłem Lenovo Thinkpad laser mouse... no porażka, rozmiar jak dla dziecka.
    Potrzebuję myszy do wygodnej pracy 'poza biurem', może ktoś ma pomysł na
    ergonomicznego gryzonia? Z góry dzięki za pomoc.

    pablo

  • 2. Data: 2016-04-08 14:56:21
    Temat: Re: Wygodna mysz BT
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 13:41, Pablo Eldiablo pisze:
    > Witam grupowiczów. Jaką mysz bezprzewodową na BT (zależy mi na braku
    mikroodbiorników w porcie USB) polecacie?

    Przerabiałem to dawno temu i żadnej wygodnej dużej myszy nie ma na BT.
    Jak chcesz wygodę to zostań na odbiorniku.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-04-08 17:25:21
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 14:56:15 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
    mikroodbiorników w porcie USB) polecacie?

    > Przerabiałem to dawno temu i żadnej wygodnej dużej myszy nie ma na BT.
    > Jak chcesz wygodę to zostań na odbiorniku.

    Tylko właśnie odbiornik jest przyczyną dyskomfortu ;-)
    Często muszę się przemieszczać, ale mam powiedzmy dwa stałe stanowiska pracy - w
    jednym mam stację dokującą, duży monitor i wygodną mychę; w drugim wpinam tylko lapka
    do zasilania i potrzebuję dużą i wygodną mychę na BT, bo odbiornik obecnej muszę za
    każdym razem wpinać i wypinać. Jak jestem poza tymi dwoma miejscami - nie używam
    myszki, a touchpad mi sie automatycznie blokuje po wpięciu usb... taka sytuacja ;-)

    Tak, wiem, że mogę myszkę zabierać ze sobą, albo dezaktywować blokadę TP - ale wolę
    kupić nową myszkę. ;-)

    pablo

  • 4. Data: 2016-04-09 21:45:27
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-08 o 17:25, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    >
    > Tak, wiem, że mogę myszkę zabierać ze sobą, albo dezaktywować blokadę TP - ale wolę

    Nie wiem jak jest z blokadą TP ale u mnie w laptopie też po podłączeniu
    myszki i to obojętnie czy kablowa czy bezprzewodowa następuje blokada
    TP. Nie patrzyłem w ustawienia bo i tak nie używam TP i mi to pasuje ale
    może da się to gdzieś zmienić zwłaszcza że mam fizyczny przyciks TP ON/OFF.

    Najwygodniejsza jaką miałem na BT to Microsoft ale wada taka że jest
    mała jak każda do laptopa :(

    https://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/help/suppor
    t/how-to/mouse/use-bluetooth-notebook-mouse-5000

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-04-16 18:51:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pablo Eldiablo wrote:
> [...]
    Potrzebuję myszy do wygodnej pracy 'poza biurem', może ktoś ma pomysł na
    ergonomicznego gryzonia? Z góry dzięki za pomoc.

    Od paru lat mam Logitech M555b i w sumie uważam ją za wygodną. Tzn. nie
    męczy dłoni przy długich sesjach. Działa u mnie na razie 6 lat całkiem
    intensywnego używania. Za to jest cięższa niż inne myszy. Czy duża, czy
    mała to zależy co kto uważa za duże.